Monday, January 23, 2006

konvO AciD



nie gambo ACID, ank buah sulung aku...comel x?ni baru konvo tadika...kalo KONVO tul2 mesti g comel...hahaha...teringat masa masuk pertindangan mewarna sempena HARI KEMERDEKAAN 2005 kat Tadika KEMAS,Kg Belahan Tampok(kampung aku a...)...hehehe...kelako dapt nombor 3...kantoi gile x kreatif,siap bertolak2 ngan Acid masa nak amik hadiah...segan,sebab semua bdak2 dtg ngan ibu diaorg tapi Acid dtg ngan aku,x pasl2 join kaum ibu2...hahaha...training namanye 2...tp sekrg Acid g sekolah lagi hensem dr masa sekolah Tadika a, smart ngan tie bagai...hehehe...BELAJO RERAJIN..nanti jd cam Mak Ngah,Mak Uda & Pak Mat tau! I LOVE U TO....muah....

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

kecik2 dah hensem yek anak buah pit...kalau besar nanti harap2 makin hensem, beriman, berilmu, berakhlak mulia... nanti boleh ler nak dijodohkan dgn anak kite ke kan... hehehee

8:02 PM  
Blogger ACIDMAISYA said...

glamor nye anak aku? walaupun nakal sikit, blajo tetap no 1..he..he..

p/s sapa2x yg rasa nak berbesan atau nak wat anak aku jd menantu...silalah amik borang dari skarang ye..he..he..no closing date..

5:58 PM  

Post a Comment

<< Home